Moto Guzzi od dawna istniało na mojej liście eksperymentów do przeprowadzenia. Powodem nie jest prestiż marki, tylko jej ekskluzywność. Przy produkcji paru, czy parunastu tysięcy sztuk rocznie "gutki" są dość rzadkim widokiem. W ramach dni otwartych zyskałem swoje pięć, a właściwie trzydzieści pięć minut na modelu Breva 850.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiHUmVL7lutkrdbuLY0e9uygvTRKZw8Ed3ZJ5hb5tVz-1zm4Mg_IiGbXpVRb9mfotmFIp0tlKUhMj3eKhI19FCoJQTGWhYJVv3_r4A_HhP5_Rwbq8ZTj7cMoXz4DTID-dRA81Nv5lt03tI/s320/Obraz+008+%28Large%29.jpg)
Oko bestii.
Z oczywistego powodu jakim jest ograniczenie czasowe nie miałem możliwości poznać Brevy tak, jakbym tego chciał. Czekając na jazdę miałem na szczęście więcej czasu, żeby się motocyklowi przyjrzeć z bliska. A jest to nie lada widok.
Przypisanie Brevy bezpośrednio do grupy nakedów mogłoby być dość kłopotliwe z racji braku wyeksponowanej ramy. Motocykl jest wykonany w sposób nietuzinkowy i bardzo interesujący. choć wielu osobom może nie przypaść do gustu z racji przeskalowanych elementów. Duża lampa przednia, agresywna muskularna sylwetka z wyzywającą linią, potężnie wyglądający, poprzecznie ustawiony silnik. Breva robi wrażenie. Widać włoskie przywiązanie do szczegółów. Pierwszy rzuca się w oczy potężny bak i reflektor. Z tyłu znajdują się podwójne światła tylne z zintegrowanym sygnałem stopu, oraz wystające na słupkach kierunkowskazy. Razem tworzą wizerunek dzikiej miejskiej bestii. Wyeksponowany silnik o pojemności 850 cc, duże, basowo brzmiące tłumiki i ogromne tarcze przypominają o sportowym zacięciu maszyny. Zegary umieszczone są centralnie. Posiadają analogowy obrotomierz, prędkościomierz, oraz wskaźnik stanu paliwa, ciekłokrystaliczny wyświetlacz. Wśród kontrolek swoje miejsce znalazły kierunkowskazy, światła awaryjne, kontrolka stanu oleju, rezerwy oraz luzu. Na manetkach znajdują się przełączniki kierunkowskazów, opcji komputera pokładowego, przycisk klaksonu, świateł awaryjnych i podwójny przycisk do odpalania i wyłączania silnika. Rozrusznik wyposażony jest przy tym we wspomaganie, co pozwala na odpalanie bez zabawy gazem czy męczenia motocykla.
Breva
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjlSkae5Zr68l5crO65-jQdjsRMqzUoRizK6fMqTbiJM8fXhSLWbzDVOFmtN14biRcUBhZ1e77luMTUTd0xomY08l1xHTAu5tZe51P68x1cmHzMInwbw979PS7IA_hSa7a5SE0Vzcm_mYY/s200/Obraz+001+%28Large%29.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjzLzwVgHlXcsU2_5a_oJJ12ke_T6v3EcPaJHyaKsoHOLAO7elryyIYs77CFzkfZWFD2vHwwMnzBLCFkGmDyAV5EQhEuzmB7ww1IWW78e4O3weKxgmf1t4ThO_9C9QHDw3Kk0zPYlRx7qI/s200/Obraz+002+%28Large%29.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhRkCeVPu6JCDJ6eNq68aSr7h93XXvCbpn4t3c1HINVQ7WXKpJY-U9Su3kbLKqavveApWlJlVgJjwSxIsKo8mYwyBucX2pcsz35JXMSv9p7wdtRhLlDX5b3KeFC-BDbZbH4G34xkARlbRc/s200/Obraz+003+%28Large%29.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhSaQ_Ym2oqYtQaOpgZUm7ij8R0IZe5hBsmnw3NN3l7kDkXIplc3g6jq4q2KcHX4DZ_4mzGoO4M6BHy6ytsWguy8vgWlvBHeQNAXEeq8jUIvL0cxSqx25-2N8jciWmTVtPc-99TnQHPq9I/s200/Obraz+006+%28Large%29.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgQ6y3kYaWv8FDHCyCdriFgslBxo5-0u4nv0dpuOdEedxc0PZtPbvPILNqklUH3nSQLLG0yRlJ_1UbeGOU77E2Kf9Q9L4W9JI5Rxe4E5HIfZubsY-O9pDTMafwCLQ8b4k5NB4Bxc_brp7Q/s200/Obraz+005+%28Large%29.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjjQkG7vfNUt5tZ38i5cmNw-oOkqrRQF1vdd006QYXHwGVUHqxJrQMdCszlmEN3h_53PSXhjPEDeyL8QU9ComRIuljA0llOuvhQkhwTL-rnpOsIitWGjB6Me6zQs1EG40aWvV3tA3rts3w/s200/Obraz+004+%28Large%29.jpg)
Cena nowej
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEil6qRpqqIs-hciWemAPkag-kclRpNxTLbeH2IIn_W1EspW8w0TLyxeSb_dIvkWL75-NkFwyZlWVn6tJZLBSYGlhG7eyxExZyUINlHqQKJPWtdml8Bm5ViysAQSm25dJ-n8jf8RXSRf71g/s200/Obraz+007+%28Large%29.jpg)
Pełna specyfikacja na stornie dealera.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz